Zámořské objevy 3. den (ÚT 1. 8. 2017)

Krásné prvosrpnové ráno všem příznivcům větru v plachtách! Dnes máme teplý den, proto trávíme dopoledne v oddílech u vody. Velcí šli na koupaliště do Rusavy a malí se středními jsou v bazénu v táboře, kde se pořádají závody na mořských konících a jiné vodnické a podvodnické závody.

Dnes plujeme na vlnách s Kryštofem Kolumbem a tak se odpoledne setkáme s Pintou, Niňou a Santa Mariou - Kryštofovými loďmi. Když se nám podaří splnit zadaný úkol, například vyjmenovat 1é listnatých stromů nebo zazpívat píseň z táborového zpěvníku, získáme část lodi. Jakmile máme k lodi palubu, stožár s plachtami, vlajku, kormidlo, 2 záchranné kruhy a kotvu. Lodě mají různé hodnoty, záleží na jejich bavě. Nejvzácnější lodě jsou modré, dále fialové, zelené atd. Jakmile máme všechny důležité čísti lodi v dané barvě, můžeme ji přinést k překupníkovi a ten ji vykoupí. Musíme však celou dobu být obezřetní, protože se mezi námi pohybují i piráti, kteří nám mohou ukradnout klidně celou loď!

Večer objevujeme Ameriku. Snažíme se co nejlépe obstát v různých námořnických disciplínách a tak nosíme z chatek co nejvíce věcí určité barvy či začínajících na písmeno, které jsme si vylosovali, skládali jsme text ke své vlastní hymně, házeli jsme kostkami a snažili jsme se poskládat co nejvíce informací o Americe, kterou jsme právě objevili. Bylo to pohodové a všichni jsme si to námořnicky užili :-)
Večer proběhlo předání královské služby královně Kiki.

Hláška dne: "Doneste co nejvíce věcí začínajících nebo končících na písmeno J." Po chvíli jeden z malých námořníků doběhne se slzami v očích a povídá: "Já nemám peněženku." Vedoucí: "Neplakej, po hře ji společně najdeme." Námořník: "Ale když já jsem v ní měl Jednikorunu a chtěl jsem tak donést aspoň jednu věc."

Apple iPhone SE

V májové AKCI nyní máte fotoknihy s 25% a větší vyvolané fotky, vč. všech plakátů s 27% slevou. Neváhejte slevy využít. A nově nemusíte zadávat žádný kód. Slevu na produkty v akci získáte automaticky. Akce platí do 5. 5. 2024
Získat slevu

Zámořské objevy 3. den (ÚT 1. 8. 2017)