Máme rádi Česko 5. den (23. 7. 2020)

Dnes ráno se přemisťujeme v rámci našeho putování do Moravskoslezského kraje. Ráno, v rámci fyzické přípravy na zdolávání nejvyššího vrcholu, začínáme disciplínou zvanou Rozcvička se Zátopkem. S panem Zátopkem, který se tu narodil, postupně procházíme sedm stanovišť, na kterých si zkoušíme různé sportovní disciplíny jako například sprint, hod balónem za hlavu, skok přes švihadlo či trojskok a další. Jednotlivá stanoviště navštěvujeme s kamarády ze stejné věkové kategorie. Mimo hlavního cíle, který zní co nejlépe se umístit ve své věkové kategorii, máme možnost získat body do celotáborové hry. To je o důvod víc se snažit! 😊

Sportovní klání stíháme před obědem a vyzvedáváme si balíčky s obědo-sváčou na túru. Nejprve vyrážíme se základního tábora na Bunč. V půli cesty zastavujeme v prvním záchytném bodě a dopřáváme si první dobroty z balíčků. Po obědové pauze pokračujeme dál. Počasí je krásné a my jsme všichni za svůj výkon dostali na Bunči od našich vysokohorských vůdců malinovku jako odměnu! Někteří si dáváme i zmrzku. Po delší pauze a dostatečné aklimatizaci (chceme se vyhnout výškové nemoci) vyrážíme do třetí vrcholové etapy ze čtyř, a tou je na výstup na Brdo. I tuto část zvládáme levou zadní a odměnou za vynaložené úsilí je nám krásný výhled do širokého dalekého okolí. Po náležité pauze a doplnění energie se pouštíme do neméně náročného sestupu, který opět zvládáme na jedničku s hvězdičkou. Do tábora přicházíme akorát před večeří a ještě stíháme focení po týmech.

Fyzických aktivit dnes již bylo dost, a proto po večeři hrajeme hru Ukaž co víš. Máme tak možnost všem ukázat náš máme všeobecný přehled a pořádně si odpočinout.

Dnešek byl velmi bohatý na zážitky v každém směru, ale všechno jsme zvládli. Je čas jít na kutě. Jdeme regenerovat!

Apple iPhone 8

Máme rádi Česko 5. den (23. 7. 2020)